Telefon: 0374.066.732 E-mail: contact@upasolutions.ro

Cine suntem

Prezentare UPA

Despre noi, echipa UPA Solutions, putem spune că suntem o echipă de oameni entuziaști, disponibili, mereu curioși și dornici să cunoaștem oameni noi.Pentru noi nu există niciodată probleme, ci doar SOLUŢII.

Fiecare zi e o nouă provocare pentru care ne mobilizăm cunoștinţele și expertizele diversificate pentru a reuși de fiecare dată să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor și chiar peste ele !
Mai mult, la noi în echipă există loc pentru toată lumea ! Abilitățile fiecăruia definesc pentru noi oamenii și disponibilitatea de a învăța ne modelează în fiecare zi !

Prezentare servicii plasare si mediere persoane cu dizabilitatii.

UPA Solutions este o Unitate protejată autorizată ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, formare profesională, servicii de mediere pe piata muncii, servicii de PR; well-being pentru angajati, reamenajare si optimizare spatii de lucru.

De asemenea, in parteneriat cu colaboratori externi a caror competenta este dovedita prin succesul proiectelor acestora, livram programe complete de formare profesionala Soft Skills si Tehnice, servicii de publicitate, printing si organizare de evenimente corporate.

Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domenii diverse permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția indeplinirii obiectivelor asumate impreuna cu clientul.

Crearea de locuri de munca asistate pentru persoane cu dizabilitati:

Incepand cu 1 Septembrie 2017 optiunea de a achizitiona produse si servicii in cuantumul taxei
pentru persoane cu dizabilitati neangajate, a fost anulata prin Ordonanta de urgenta OUG648/07.08.2017.
Astfel, pe de o parte, persoanele cu dizabilitati angajate in unitatile protejate existente,sunt expuse unui
risc considerabil de a ramane fara locuri de munca,iar pe de alta parte,angajatorii cu peste 50 de
angajati sunt nevoiti fie sa angajeze persoane cu dizabilitati in cuantum de 4% din numarul total de
angajati,fie sa plateasca o taxa echivalenta cu numarul total de persoane cu dizabilitati pe care ar trebui
sa il angajeze,inmultit cu 1450 lei (un salariu minim brut pe economie)si iata, 1900 lei din Ianuarie 2018.

UPA Solutions SRL este acreditata sa livreze servicii de consiliere si orientare profesionala,precum si servicii de mediere profesionala, functionand din 2012 ca unitate protejata autorizata.

Legea 448/2006 si modificarile din 2017:

Odata cu intrarea in vigoare a noii Ordonante, echipa UPA Solutions, a identificat oportunitatea de a media echipele de angajati cu dizabilitati, pentru angajatorii care intra sub incidenta platiitaxei de solidaritate conform L448/2006.Serviciile oferite de UPA Solutions, au fost dezvoltate in contextul unei piete a muncii unde integrarea si medierea persoanelor cu dizabilitati este un proces anevoios, de cele mai multe ori angajatorul neavand instrumentele si cunostintele necesare sa asigure adaptarea optima si pe termen lung a locurilor de munca.

Astfel pachetul integrat de servicii pe care il punem la dispozitie include toate procesele necesare pentru a garanta clientului-angajator,nu doar integrarea numarului de persoane cu dizabilitati prevazut de legislatie ci si evolutia lor catre pozitii cu responsabilitati si atributii pe care le ocupa in prezent persoanele valide.

Servicii de mediere:

Printre serviciile oferite,enumeram:procesul de identificare,recrutare si integrare a persoanelor cu
dizabilitati,verificarea documentelor specifice si asistarea persoanelor in obtinerea documentelor lipsa,
realizarea ofertarii,organizarea si programarea pentru proceselede Medicina Muncii,SSM si PSI, prezentarea conditiilor contractuale catre angajati, minim o sesiune lunara de terapieocupationala, implicare a minim doi asistenti sociali in procesul de adaptare, gestiunea zilnica a activitatilor persoanelor cu dizabilitati.

Cum se desfasoara activitatea angajatilor,persoane cu dizabilitati?

Posturile pentru care oferim servicii de mediere se refera la sarcini precum: operare calculator, introducere date, sarcini de secretariat, diverse activitati hand made, sarcini de arhivare, atributii in cadrul echipei de recrutare, sarcini de curatenie, implicuire, mentenanta IT, sarcini in echipa de consiliere si orientare profesionala, atributii in realizarea serviciilor de training, traduceri, sarcini in cadrul departamentului de marketing, urmand ca lista sa fie dezvoltata in baza competentelor persoanelor cu care vom lucra.

Pe parcursul primelor luni de la angajare (intre 6 si 24 luni in functie de ritmul de lucru si adaptare al fiecaruia), echipa UPA Solutions asigura transpunerea in termeni accesibili a task-urilor de la angajator,
catre angajatii cu dizabilitati, prin implicarea unei echipe dedicate pentru acest aspect.

    Beneficiile proiectului sunt:

  • Implicarea activa a marilor angajatori in adapatea locurilor de munca pentru persoane cu dizabilitati.
  • Redefinirea conceptului CSR in interiorul multinationalelor, proiectul oferindu-le oportunitatea de
    a participa in mod activ la cresterea sanselor pentru o viata normala a persoanelor cu dizabilitati
  • Cresterea considerabila a oportunitatilor de angajare pentru persoanele cu dizabilitati
  • Cresterea veniturilor si imbunatatirea calitatii vietii persoanelor cu dizabilitati
  • Oportunitatea de a identifica oameni valorosi cu aptitudini potrivite companiilor, profile care in mod
    traditional nu ar fi depasit etapa de selectie
  • Oportunitatea de a analiza taskurile interne, de suport,
    dintr-o perspectiva noua si inovatoare

Competenţele noastre

Recrutare
Training
Creaţie publicitară
Consultanţă

Informaţii utile despre noi

 

 

Back to Top
Enter your Infotext or Widgets here...