Telefon: 021.347.00.11 E-mail: contact@upasolutions.ro

De ce o unitate protejată

Unitățile Protejate Autorizate, sunt reglementate conform legii 448/2006, cu modificările şi completările ulterioare, care sprijină integrarea persoanelor cu dizabilități și au în componența echipelor cel puțin 30% persoane cu dizabilități certificate.

În concordanţă cu aceleași prevederi ale legii 448/2006, orice companie sau instituţie care numără peste 50 de salariaţi are obligaţia de a angaja persoane cu handicap într-un procent de cel puţin 4% din numărul total de angajaţi sau să plătească o taxă de solidaritate reprezentând 50% din salariul de bază minim brut pe ţară înmulţit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap.

Număr de angajaţi Angajaţi cu handicap necesari 50% din salariul minim brut (din Feb. 2017 – 1.450 lei) Taxă lunară de solidaritate (din Feb. 2017) Taxă anuală de solidaritate
50 2 725 1.450 17.400
100 4 725 2.900 34.800
150 6 725 4.350 52.200
200 8 725 5.800 69.600
250 10 725 7.250 87.000
300 12 725 8.700 104.400
350 14 725 10.150 121.800
400 16 725 11.600 139.200
450 18 725 13.050 156.600
500 20 725 14.500 174.000
1.000 40 725 29.000 348.000
2.000 80 725 58.000 696.000
3.000 120 725 87.000 1.044.000
4.000 160 725 116.000 1.392.000
5.000 200 725 145.000 1.740.000
6.000 240 725 174.000 2.088.000
7.000 280 725 203.000 2.436.000

 

Contractarea unor servicii sau produse livrate de UPA Solutions permite o eficientizare a cheltuielilor pentru companie sau instituţie dar şi o investiţie în economia socială şi ajutorarea persoanelor cu dizabilităţi.

Back to Top
Enter your Infotext or Widgets here...