Telefon: 021.347.00.11 E-mail: contact@upasolutions.ro

Articol în revista “Tempore”

Descrieţi compania dvs ca şi perspectivă de orientare profesională pentru studentul/absolventul farmacist

UPA Solutions este un grup de Unităţi Protejate Autorizate ce oferă o gamă largă de servicii şi produse, printre care: servicii de recrutare şi selecţie de personal, training, formare şi consiliere profesională, etc.
UPA Solutions, doreşte să ofere candidaţilor săi, consiliere şi orientare profesională, încă din cadrul procesului de intervievare pentru dezvoltarea competenţelor de muncă.
Candidaţii doritori să beneficieze de serviciile companiei Upa Solutions, îşi vor descoperi cu ajutorul programelor de consiliere şi dezvoltare profesională, atât capacităţile, cât şi interesele de care au nevoie pentru a-şi alege profesia. Acesta este primul pas, în alegerea unei profesii potrivite pentru candidat, ulterior, insistându-se asupra dezvoltării şi împlinirii profesionale. Scopul acestui program, în cadrul companiei UPA Solutions, este acela, de a le oferi tuturor candidaţilor, şansa de a-şi alege şi forma, o carieră corespunzătoare capacităţilor şi intereselor fiecăruia, sub îndrumarea unui specialist.
Cei mai mulţi dintre tinerii studenţi sau absolvenţi ai domeniului farmaceutic, se grăbesc să-şi depună CVul la diverse companii farmaceutice, fără a se gândi un moment, dacă job-ul corespunde capacităţilor şi intereselor personale.
UPA Solutions vine în întâmpinarea studenţilor şi proaspăt absolvenţilor, cu joburi şi programe dedicate lor. Astfel, compania îi susţine în luarea celor mai bune decizii şi îi ajută să dezvolte o carieră de success, oferindu-le posibilităţi multiple de angajare.
Cu toţii ne dorim să lucrăm în cadrul companiei la care am visat încă de pe băncile facultăţii, dar, acesta este un vis ce se poate realiza numai prin răbdare, dăruire şi perseverenţă.
În primul rând, trebuie să ne cunoaştem pe sine, ca să ne putem răspunde atât cerinţelor noastre, cât şi ale angajatorului companiei unde dorim să ne dezvoltăm. De aici tragem concluzia, că trebuie să lucrăm în primul rând cu noi, pentru a fi pregătiţi să facem faţă tuturor situaţilor în care ne vom afla. Prin această pregătire, putem înţelege şi termenul de “experienţă”, termen foarte important atunci când vine vorba de găsirea unui loc de muncă.
Cuvântul “experienţă” este cel mai dezbătut atunci când vine vorba de posibilitatea de angajare în orice domeniu. Cei care trec de acest pas, în care ajung să cunoască bine acest termen se pot gândi cu entuziasm la următorul pas spre o carieră de succes.
Ţi s-a întâmplat să ajungi, să lucrezi în cadrul unei companii, iar după un timp să realizezi că nu este cel mai potrivit loc unde să-ţi desfăşori activitatea?
Upa Solutions îţi vine în ajutor, cu o serie de aspecte pe care nu trebuie să le neglijezi atunci când eşti la început de drum, spre o carieră de succes:

  • Avantajele şi dezavantajele lucrului într-o companie mică sau într-o multinaţională. Ce aşteptări ai tu de la companie şi invers.
  • Profilul şi activitatea companiei unde ţi-ai depus CVul, răspunde valorilor şi intereselor tale?
  • Avantaje şi dezavantaje în obţinerea unui post, în cadrul unei companii de renume sau a uneia, nou înfiinţate
  • Programul de lucru şi locaţia
  • Posibilitatea avansării în companie
  • Posibilitatea de dezvoltare în carieră (oferirea de traininguri, campanii de dezvoltare, formări, team building etc.)

Luarea în calcul a acestor aspecte, te vor ajuta să te focalizezi mai bine asupra adevăratului job pe care ţi-l doreşti şi care te reprezintă. Fii sincer cu tine şi cu potenţialul angajator pentru a ţi se oferi ceea ce îţi doreşti!

Este o idee bună, să-ţi faci debutul în carieră, alături de o echipă, dintr-o companie mică?

Într-o companie mică, lucrurile se desfăşoară în paşi mărunţi, atent executaţi de angajaţi, de obicei puţini la număr, care îmbrăţişează ideea de noi colegi şi de extindere a echipei, lucru ce duce la dezvoltarea companiei. Acest lucru este privit de noii candidaţi, ca un avantaj. Aceştia au posibilitatea să cunoască toţi paşii ce duc la dezvoltarea carierei şi implicit a angajaţilor săi.
Într-o companie mică, mediul este mult mai relaxant, relaţiile dintre colegii de muncă sunt mult mai destinse şi degajate, iar dorinţa ta de exprimare, cu siguranţă va fi luată în calcul de fiecare dată.
Totuşi, într-o companie mică, pot exista şi dezavantaje, unul dintre ele, ar fi acela, că şansele de a avansa în direcţia dorită sunt mai mici decât într-o companie care îţi pune la dispoziţie mai multe posturi. De asemenea, salariile din cele două categorii de companii nu pot concura. O companie puternic dezvoltată, îşi va răsplătii angajaţii, corespunzător statutului său.
Companiile mari, vin cu abordări diferite. Angajatul este stimulat în permanenţă, datorită existenţei concursurilor, team-building-urilor, iar dacă ai idei bune, acestea îţi pot fi răsplătite. Răsplata vine uneori în bani, alteori în produse sau zile de concediu în plus. Într-o corporaţie, înveţi ce inseamnă competitivitatea, cât de greu este să-ţi atingi target-urile, cât de mult contează să fii disciplinat şi să tratezi pe toată lumea cu respect.
Nu uita că cel mai important lucru, este să-ţi desfăşori activitatea într-un mediu plăcut, pentru a avea randament şi pentru a obţine rezultatele profesionale dorite. Trebuie să fim pe deplin satisfăcuţi de ceea ce ni se poate oferi şi de ceea ce putem noi oferi companiei, pentru a ne putea angaja împăcaţi.
De asemenea, în momentul în care alegem compania în care dorim să activăm, trebuie să ne gândim dacă, vrem să începem activitatea într-o companie care este la început de drum sau una care are un istoric. Dacă alegem o companie dezvoltată, trebuie să fim flexibili şi supuşi valorilor acelei organizaţii.
Acceptarea provocării de a face parte din echipa unei companii, ce abia se dezvoltă, presupune să fii extrem de implicat şi de interesat în dezvoltarea acesteia şi de asemenea, să poţi face faţă, unui eventual eşec, în cel mai rău caz, business-ul poate da faliment.
Nu neglijaţi nici programul şi locaţia, deoarece, distanţa sau orele supliemntare, pot fii pe termen lung, un dezavantaj, astfel că, randamentul şi dorinţa dumneavoastră de ascensiune, pot dispărea.
Asiguraţi-vă că, în cadrul noii companii în care activaţi, puteţi beneficia de diferite programe de formare şi dezvoltare profesională, ascensiunea în carieră, fiind principalul dumneavoastră obiectiv, pentru a atinge succesul.

UPA Recrutează farmacişti
Back to Top
Enter your Infotext or Widgets here...